| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Silvertree Fulla Tendra

Registrat: 27 Oct 2009 Missatges: 27
|
Publicat: Dj Jun 03, 2010 4:41 pm Assumpte: Sageretia Theezans |
|
|
Bones, de aquí poc faré un quart de segle que estaré en aquest món (7/06) i m'ha arribat una mica dora el regal (3/06)... i es una Sageretia Theezans que segons el paperet que dú es de 16 anys aproximadament.
He llegit en uns quans llocs la fitxa de aquest arbust i veig que en el tema hídric es una mica complicadet...
Si algú n'en te una m'agradaria saber mes o menys si es difícil de manejar aquest tipus de bonsai.
 _________________ 盆栽はげじゅつです。"bonsai wa gejutsu desu."
El Bonsai és ART! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

Registrat: 13 Abr 2007 Missatges: 437 Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelona) Zona 10A.
|
Publicat: Dj Jun 03, 2010 6:54 pm Assumpte: |
|
|
Doncs felicitats per avançat, Silvertree! (així no se m'oblida quan toqui)
La Sageretia és molt mona, però són una mica complicadetes... pot ser no tant com la Serissa o la Carmona, però poc li falta.
Vigila molt el rec, i quan puguis canvia-li la terra -sempre hauríem de fer-lo als arbres nous- no li toquis gens les arrels i no facis res fins que torni a tirar.
Confirma exactament l'època de transplantament, ja que no tinc molt clar si no li podràs fer ara mateix en ser una espècie subtropical.
Felicitats i bona sort amb la teva Sageretia!
-Ireneu- _________________ - Bonsai vol dir, sobretot, amor als arbres. - |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Silvertree Fulla Tendra

|
Publicat: Dj Jun 03, 2010 7:07 pm Assumpte: |
|
|
Segons he llegit es en primavera entre Abril i Maig. _________________ 盆栽はげじゅつです。"bonsai wa gejutsu desu."
El Bonsai és ART! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

Registrat: 13 Abr 2007 Missatges: 437 Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelona) Zona 10A.
|
Publicat: Dj Jun 03, 2010 7:23 pm Assumpte: |
|
|
Si pots contrastar-lo millor que millor.
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Silvertree Fulla Tendra

|
Publicat: Dj Jun 03, 2010 8:06 pm Assumpte: |
|
|
| Ireneu escrigué: | Si pots contrastar-lo millor que millor. |
Si si, em diuen que en abril alguns, d'altres entre abril i maig... bueno, de moment avanç de estresarla amb un transplantament deixare que s'adapti al lloc, que no crec que li costi gaire ja que te força llum i li toca el Sol de tarda que es el que menys mal fa, i he de buscarli el punt de reg. _________________ 盆栽はげじゅつです。"bonsai wa gejutsu desu."
El Bonsai és ART! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

|
Publicat: Ds Jun 05, 2010 8:23 am Assumpte: |
|
|
Doncs llavors no te la juguis. Si veus que es va desenvolupant correctament, deixa-la fer i quan arribi el moment, li canvies la terra. Vigila molt l'humitat, ja que la terra sembla ser de les propícies als entollaments.
De tant en tant, ves-li fent algun tractament fúngic, per a evitar problemes posteriors.
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Silvertree Fulla Tendra

|
Publicat: Dv Jul 02, 2010 1:06 pm Assumpte: |
|
|
Ja ha pasat un mes desde que la vaig rebre i com m'imaginava les dues primeres setmanes se li han caigut fulles, pero ara ja no sembla que n'en vulgui tirarne mes i esta començant a brotar saludablement, l' hi he posat una gran assafata de plastic amb la mateixa profunditat que fa el test i em va d'allo mes be, perque quan la rego, l'aigua sobrant queda en la assafata(sense taponar el forat de drenatge del test, d, aquesta manera tambe aconsegueixo fer el microclima de humitat que necesita. _________________ 盆栽はげじゅつです。"bonsai wa gejutsu desu."
El Bonsai és ART! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
AMADE Branquilló
Registrat: 09 Mar 2008 Missatges: 198 Ubicació: Manresa zona 9b
|
Publicat: Dv Jul 02, 2010 8:03 pm Assumpte: |
|
|
Silvertree................ ni Mars, ni Abril, la millor epoca es cuan tu veiguis que el arbre comença a despertar y comença a inflar les gemes de la nova brotaçió
i com que aixo depen de molts factors, ubicaçio, tractament en general i climatologia del entorn de l'arbre, tu seras qui millor o veuras
cuan es parle de dates per fer les feines normalment son orientatives
salut _________________
  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|