Índex del Fòrum de Bonsai Obert Bonsai Obert
El Bonsai en català a l'abast de tothom

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

salutacions

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Bonsai Obert -> Benvinguts!
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
van
Fulla Tendra

Registrat: 01 Mai 2008
Missatges: 48
Ubicació: Barcelona

MissatgePublicat: Dv Mai 02, 2008 2:07 pm    Assumpte: salutacions Respondre citant

hola,

el dic vàngelis i la veritat és que fa molt poc que m'he ficat de cap en el món dels bonsais (un regal, ja se sap). sempre n'havia volgut tenir però per manca de temps em feia por.

tinc una olivera ben mona de, van dir, 9 anys. porta 5 mesos a casa i va fent força bé (tot i que darrerament té les fulles una mica tancades cap a la branca) i vaig intentar fer-me'n un amb un romaní (que ahir vaig plantar i corbir de filferro després d'uns mesos de preparació).

així doncs ja veieu que, quasi per casualitat, vaig anar a petar en un univers que trobo enormement adictiu i relaxant.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Ireneu
Webmestre

Registrat: 13 Abr 2007
Missatges: 437
Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelona) Zona 10A.

MissatgePublicat: Ds Mai 03, 2008 3:54 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola Van!

Doncs benvingut a aquest apassionant món que és el bonsai, i moltes gràcies per haver-te apuntat al fòrum de Bonsai Obert (si vols, pots apuntar-te també al newsletter, hehehehe).Wink

Espero que trobis tot el que puguis necessitar dins d'aquest fòrum, al que mirarem de fer-te un cop de mà sempre que ho necessitis.

Salutacions! Very Happy

-Ireneu-
van
Fulla Tendra

Registrat: 01 Mai 2008
Missatges: 48
Ubicació: Barcelona

MissatgePublicat: Dj Jun 17, 2010 7:29 am    Assumpte: Respondre citant

Podria dir que hola de nou!. Els estudis m'han apartat de l'àmplia dedicació al bonsai i si fins ara només he pogut dedicar-m'hi per un manteniment "basal" ara crec que començaré a disposar de temps per aprendre i practicar.

Tot i així alguna cosa he fet en tot aquest temps i he anat practicant amb "Portulacaria afra" una planta crassa molt fàcil de replicar i moldejar. Després us penjo unes fotos dels resultats a veure què us sembla.
Tornar a dalt
Ireneu
Webmestre

MissatgePublicat: Dj Jun 17, 2010 7:57 am    Assumpte: Respondre citant

Jejeje! Hola Van, quan de temps! Podies haver dit..."com deiem ahir"... i no s'hagués notat gens! Very Happy

Benvingut de nou a Bonsai Obert, i t'asseguro que això que dius d'estar desendollat ho se en primera persona, ja que he estat 8-9 mesos totalment apartat del món del bonsai i amb uns arbres totalment deixats de la mà de Déu... i això que sóc el webmestre! Shocked

Per sort del rec automàtic, que si no... Wink

Doncs vinga...estem impacients per que ens ensenyis els teus treballs amb la portulacaria.

Una abraçada!

-Ireneu-
ferran
Fulla Madura

Registrat: 25 Mai 2010
Missatges: 50

MissatgePublicat: Dj Jun 17, 2010 11:29 am    Assumpte: Respondre citant

Hola Van;

Benvingut al món del bonsai; aquí i aprendras força.

SALUTACIONS,

Ferran
Tornar a dalt
Silvertree
Fulla Tendra

Registrat: 27 Oct 2009
Missatges: 27

MissatgePublicat: Dv Jul 02, 2010 1:43 pm    Assumpte: Respondre citant

Benvingut, una olivera eh, es el vegetal mes inmortal que he conegut, jo tambe n'en tinc una i percert tambe va ser el primer de tots, vaig entrar en aquest foro sense tenir idea de res i ara n'he apres bastant gracies al irineu i companya, desitjo de tot cor que tambe n'aprenguis molt Wink

salutacions. Silvertree.

El Bonsai és ART!
Tornar a dalt
Ireneu
Webmestre

MissatgePublicat: Dc Jul 07, 2010 11:53 pm    Assumpte: Respondre citant

Gràcies, Silvertree, per la part que em toca... jejeje! Però jo només coordino tot el cotarro! Wink

Això sí, aquí hi som un fotimer de bons amics disposats a fer un cop de mà a qui sigui! Very Happy

-Ireneu-
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Bonsai Obert -> Benvinguts! Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum