| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
van Fulla Tendra
Registrat: 01 Mai 2008 Missatges: 48 Ubicació: Barcelona
|
Publicat: Dv Mai 02, 2008 2:07 pm Assumpte: salutacions |
|
|
hola,
el dic vàngelis i la veritat és que fa molt poc que m'he ficat de cap en el món dels bonsais (un regal, ja se sap). sempre n'havia volgut tenir però per manca de temps em feia por.
tinc una olivera ben mona de, van dir, 9 anys. porta 5 mesos a casa i va fent força bé (tot i que darrerament té les fulles una mica tancades cap a la branca) i vaig intentar fer-me'n un amb un romaní (que ahir vaig plantar i corbir de filferro després d'uns mesos de preparació).
així doncs ja veieu que, quasi per casualitat, vaig anar a petar en un univers que trobo enormement adictiu i relaxant. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

Registrat: 13 Abr 2007 Missatges: 437 Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelona) Zona 10A.
|
Publicat: Ds Mai 03, 2008 3:54 pm Assumpte: |
|
|
Hola Van!
Doncs benvingut a aquest apassionant món que és el bonsai, i moltes gràcies per haver-te apuntat al fòrum de Bonsai Obert (si vols, pots apuntar-te també al newsletter, hehehehe).
Espero que trobis tot el que puguis necessitar dins d'aquest fòrum, al que mirarem de fer-te un cop de mà sempre que ho necessitis.
Salutacions!
-Ireneu- _________________ - Bonsai vol dir, sobretot, amor als arbres. - |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
van Fulla Tendra
Registrat: 01 Mai 2008 Missatges: 48 Ubicació: Barcelona
|
Publicat: Dj Jun 17, 2010 7:29 am Assumpte: |
|
|
Podria dir que hola de nou!. Els estudis m'han apartat de l'àmplia dedicació al bonsai i si fins ara només he pogut dedicar-m'hi per un manteniment "basal" ara crec que començaré a disposar de temps per aprendre i practicar.
Tot i així alguna cosa he fet en tot aquest temps i he anat practicant amb "Portulacaria afra" una planta crassa molt fàcil de replicar i moldejar. Després us penjo unes fotos dels resultats a veure què us sembla. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

Registrat: 13 Abr 2007 Missatges: 437 Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelona) Zona 10A.
|
Publicat: Dj Jun 17, 2010 7:57 am Assumpte: |
|
|
Jejeje! Hola Van, quan de temps! Podies haver dit..."com deiem ahir"... i no s'hagués notat gens!
Benvingut de nou a Bonsai Obert, i t'asseguro que això que dius d'estar desendollat ho se en primera persona, ja que he estat 8-9 mesos totalment apartat del món del bonsai i amb uns arbres totalment deixats de la mà de Déu... i això que sóc el webmestre!
Per sort del rec automàtic, que si no...
Doncs vinga...estem impacients per que ens ensenyis els teus treballs amb la portulacaria.
Una abraçada!
|
| Tornar a dalt |
|
 |
ferran Fulla Madura
Registrat: 25 Mai 2010 Missatges: 50
|
Publicat: Dj Jun 17, 2010 11:29 am Assumpte: |
|
|
Hola Van;
Benvingut al món del bonsai; aquí i aprendras força.
SALUTACIONS,
Ferran |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Silvertree Fulla Tendra

Registrat: 27 Oct 2009 Missatges: 27
|
Publicat: Dv Jul 02, 2010 1:43 pm Assumpte: |
|
|
Benvingut, una olivera eh, es el vegetal mes inmortal que he conegut, jo tambe n'en tinc una i percert tambe va ser el primer de tots, vaig entrar en aquest foro sense tenir idea de res i ara n'he apres bastant gracies al irineu i companya, desitjo de tot cor que tambe n'aprenguis molt
salutacions. Silvertree. _________________ 盆栽はげじゅつです。"bonsai wa gejutsu desu."
El Bonsai és ART! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

|
Publicat: Dc Jul 07, 2010 11:53 pm Assumpte: |
|
|
Gràcies, Silvertree, per la part que em toca... jejeje! Però jo només coordino tot el cotarro!
Això sí, aquí hi som un fotimer de bons amics disposats a fer un cop de mà a qui sigui!
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|