Índex del Fòrum de Bonsai Obert Bonsai Obert
El Bonsai en català a l'abast de tothom

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Botiga de Bonsais a Barcelona?

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Bonsai Obert -> Mercadal
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Albert
Fulla Tendra

Registrat: 12 Jun 2008
Missatges: 22
Ubicació: Esplugues de Llobregat

MissatgePublicat: Dg Jun 15, 2008 10:33 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola a tots,

Em podrieu recomanar alguna tenda on hi hagin bonsais en bon estat a Barcelona
Perquè fa temps que en vull un i també l'Ireneu m'ha recomenat que m'en compres un altre aixi que decidit.
Quin bonsai em recomaneu?
Es que jo no i entenc gaire amb les especies i això , i com veig que la majoria i enteneu bastant em podrieu donar una empenteta.

Salutacions
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
van
Fulla Tendra

Registrat: 01 Mai 2008
Missatges: 48
Ubicació: Barcelona

MissatgePublicat: Dt Jun 17, 2008 11:33 pm    Assumpte: Respondre citant

Casualment aquests dies la botiga "tokonoma" està de liquidació per tancament. Jo hi he anat un parell de cops aquest mes i les coses van que volen però potser trobes alguns exemplars de bonsai al interior... carrer Doctor Rizal 18, a prop de Passeig de Gràcia amb Diagonal (Barcelona).

Des de la meva ignorància desconec més botigues, la veritat.

Per cert, m'he animat a donar forma a un petit romaní a base de copiar vilment la foto d'un exemplar a internet. A veure si m'aplico i penjo unes fotos de com està.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Ireneu
Webmestre

Registrat: 13 Abr 2007
Missatges: 437
Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelona) Zona 10A.

MissatgePublicat: Dc Jun 18, 2008 8:14 pm    Assumpte: Respondre citant

Efectivament, Tokonoma està fent liquidació i ja queden les escorrialles, però a lo millor encara trobeu alguna coseta.

De totes formes, si el que busqueu són bonsais petitons, el que podeu fer és fer una visita a qualsevol floristeria, o supermercat, ja que sempre en podeu trobar oportunitats que per pocs calés us serveixin per a aprendre.

A l'Ikea en trobes tot sovint, al Carrefour, Alcampo i Leroy Merlin, també. No són gran cosa, però escolta... per 6 euros pots tenir un ficus o un om amb certa gràcia que us servirà d'iniciació.Wink

-Ireneu-
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Bonsai Obert -> Mercadal Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum