| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Trini Fulla Tendra

Registrat: 20 Abr 2007 Missatges: 20 Ubicació: La Cala
|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

Registrat: 13 Abr 2007 Missatges: 437 Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelona) Zona 10A.
|
Publicat: Dl Jul 16, 2007 4:39 pm Assumpte: |
|
|
Trini! He vist que venien qumquats als supermercats Plus (el dels chiquiprecios) i no eren gaire cars. Si tens algun a prop -que segur- a lo millor encara trobes algun.
Salutacions!
-Ireneu- _________________ - Bonsai vol dir, sobretot, amor als arbres. - |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Trini Fulla Tendra

|
Publicat: Dl Jul 23, 2007 4:51 pm Assumpte: |
|
|
Hosti! I jo em desperto ara!
Sort encara que de superplus no en hi ha cap per aquí a prop, perquè suposo que hores d'ara ja s'hauran esgotat. L'homenatjat/da s'haurà d'esperar un xic més.
Gràcies guapo! Si en 'localitzes' en algun altre lloc, m'ho fas saber, ok?
O si algun altra ànima caritativa i deambulant del fòrum també ho sap, li agrairé enormement (però no amb favors spammer jejeje..., com a molt una amable nota)
I si us dóna 'corte' postejar-ho aquí, tinc un correu electrònic la mar de mono on atenc tooooooooots els missatges sense excepció  _________________
TOTHOM POT EQUIVOCAR-SE, PER AIXÒ ELS LLÀPIS PORTEN UNA GOMA D'ESBORRAR EN UN EXTREM. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

Registrat: 13 Abr 2007 Missatges: 437 Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelona) Zona 10A.
|
Publicat: Dt Jul 24, 2007 11:33 pm Assumpte: |
|
|
Ok, maca!... seguim amb els ulls oberts...
De totes formes, si ho veus tan complicat, quan en trobi, t'ho compro, t'ho envio i ja arreglaríem comptes com fos, dóna!.
-Iri- _________________ - Bonsai vol dir, sobretot, amor als arbres. - |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Trini Fulla Tendra

|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Nelo Font Fulla Tendra
Registrat: 14 Abr 2009 Missatges: 37
|
Publicat: Dl Mai 04, 2009 5:21 pm Assumpte: |
|
|
Aci en Valencia, en qualsevol almacen agricola (i en tots els pobles n'hi han) en venen....normalment plenets de fruits, per lo que resulten molt "aparents". Yo crec que per ahí deu de ser paregut......i tinc plantats tres o quatre en terra i un d'ells preparantlo per si se m'ocorrix fer.ho bonsai..... _________________ WWW.NELOCACTUS.ORG
Els millors amics dels homens...son les plantes |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|