| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Victor Fulla Tendra
Registrat: 03 Abr 2009 Missatges: 38 Ubicació: Barcelona
|
Publicat: Dv Mai 01, 2009 5:37 pm Assumpte: Identificació arbre fulla caduca |
|
|
Poso unes fotos.
Espero que el pogueu identificar. Gràcies! _________________ Victor |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
v.ben.v Branquilló
Registrat: 02 Ago 2008 Missatges: 122 Ubicació: oliana
|
Publicat: Dv Mai 01, 2009 10:20 pm Assumpte: |
|
|
hola, crec que es un Hibiscus syriacus, fa unes flors com trompetes i coste que engreixi el tronc. Hi ha una altra varietat que te unes flors mes espectaculars (Hibiscus Sinensis).
Espero et serveixi , amb els noms llatins ja podras trobar informacio.
Salutacions |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

Registrat: 13 Abr 2007 Missatges: 437 Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelona) Zona 10A.
|
Publicat: Ds Mai 02, 2009 12:38 am Assumpte: |
|
|
Si, coincideixo amb v.ben.v. a dir que és un hibiscus. L'espècie no te la se dir, ja a tant no arribo.
-Ireneu- _________________ - Bonsai vol dir, sobretot, amor als arbres. - |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Victor Fulla Tendra
|
Publicat: Ds Mai 02, 2009 3:34 pm Assumpte: |
|
|
Ets un crack v.ben.v! Tinc un sinensis al costat i ni m'havia plantejat que fossin la mateixa! L'atracció per al pulgo i la tendencia a la clorosis ferrica eren unes pistes claríssimes! Gràcies! A veure si em surt una flor! _________________ Victor |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
v.ben.v Branquilló
|
Publicat: Ds Mai 02, 2009 8:48 pm Assumpte: |
|
|
Gracies Victor, es que per aqui en tenim algun, jo concretament en tinc un al jardi plantat a terra ja fa 3 o 4 anys i encara no he vist cap flor i el tronc no es mes gros que el manec d'una escombra; encanvi un company en te un de mig bonsai, de diametre mes petit i cada any treu varies flors,aixi que no se que dir-te..... que mes aviat es poc agrait.
Venga que tinguis sort i et floreixi. Salutacions. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

Registrat: 13 Abr 2007 Missatges: 437 Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelona) Zona 10A.
|
Publicat: Dg Mai 17, 2009 9:12 pm Assumpte: |
|
|
La veritat és que no es veuen gaires hibiscus a les exposicions... suposo que és per això...
No ha de ser gaire fàcil...
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Victor Fulla Tendra
|
Publicat: Dv Feb 12, 2010 11:08 pm Assumpte: |
|
|
Hola a tothom,
Feia molt que no apareixia per aquí. Avui m'he entrentingut una estona descarregant fotos de la càmera i trastejant amb l'ordinador i m'he decidit a publicar. Vaig seguint el fòrum pero em costa postejar. Qüestió, que he trobat alguna foto que de ben segur al en v.ben.v li farà gràcia veure
18 de juliol de 2009 _________________ Victor |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

|
Publicat: Ds Feb 13, 2010 12:13 am Assumpte: |
|
|
Doncs, Victor... no et faci res el posar tants missatges com vulguis! Et puc assegurar que s'agraeixen... i força!
|
| Tornar a dalt |
|
 |
v.ben.v Branquilló
|
Publicat: Dv Feb 19, 2010 6:53 pm Assumpte: |
|
|
Hola Victor.
He de suposar que si la flor es del teu arbre, sera de l'any passat, per que els que jo ting ara no tenen ni fulles.
Tambe us he de dir que estic l'espera de la brotacio d'un hibiscus gran (13/15cm de diametre a la soca) el baix aprofitar d'una neteja que van fer en un jardi, el problema es que ja portava algun dia arrancat.
Ja anirem comentant.
Salut i fins la propera. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

|
Publicat: Dv Feb 19, 2010 7:04 pm Assumpte: |
|
|
Doncs a veure si tens sort i et brota.... encara que si portava uns quants dies arrencat, no ho tinc jo molt clar...  _________________ - Bonsai vol dir, sobretot, amor als arbres. - |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Victor Fulla Tendra
|
Publicat: Ds Feb 20, 2010 5:04 pm Assumpte: |
|
|
Si, si.. és del juliol passat. Els meus també estan pelats ara... Sort amb l'hibiscus! _________________ Victor |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

|
Publicat: Dt Mai 25, 2010 5:51 pm Assumpte: |
|
|
Deuen estar tremendos els teus hibiscus, oi?
|
| Tornar a dalt |
|
 |
v.ben.v Branquilló
|
Publicat: Dc Mai 26, 2010 10:28 pm Assumpte: |
|
|
el meu encara no ha fet res, crec que el donare per mort, de fet ja l'he deixat abandonat en un raco a l'espera de llensar-lo o al munt de la llenya per l'hivern.
Fins aviat. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

|
Publicat: Dj Mai 27, 2010 4:47 pm Assumpte: |
|
|
Doncs ja és una llàstima, home... de totes formes, hi ha vegades que quan menys t'ho esperes, treuen un brot des de les arrels i comencen a tirar.
Lo millor és oblidar-se d'ells i que vagin fent tranquil.lament. Si d'aquí a l'hivern, no ha fet res, doncs mira... ja tens un test lliure!
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|