| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Silvertree Fulla Tendra

Registrat: 27 Oct 2009 Missatges: 27
|
Publicat: Dc Des 16, 2009 7:19 pm Assumpte: salt al irc |
|
|
No se si aquest post esta correcte en suggeriments. Era per dir que he en el chat irc-hispano he creat un canal de ajuda i mes coses relacionades amb els bonsai, en part era per demanar consentiment al Webmaster per poder posar la pagina de bonsaiobert com a URL enllaçada en el canal, perque aixi, la gent del irc-hispano puguin visitar la web. I d'altre part, per si algú de aquí ha chatejat algun cop, pot vindre al canal a donarme un cop de má. D'aquesta forma tots podem apendre de tots.
Salutacions Silvertree _________________ 盆栽はげじゅつです。"bonsai wa gejutsu desu."
El Bonsai és ART! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

Registrat: 13 Abr 2007 Missatges: 437 Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelona) Zona 10A.
|
Publicat: Ds Gen 16, 2010 12:29 am Assumpte: |
|
|
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! es clar que pots fer els links que vulguis! jejejejee!
Disculpa si no t'he dit res, però porto prop de 3 mesos sense poder enganxar-me al fòrum, ni a la web, ni a res!
Pots fer-ho perfectament! ENDAVANT!
Disculpeu la meva forçada absència! a veure si d'aquí en endavant puc tornar a la normalitat bonsaística.
Salutacions a tots!
-Ireneu- _________________ - Bonsai vol dir, sobretot, amor als arbres. - |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
v.ben.v Branquilló
Registrat: 02 Ago 2008 Missatges: 122 Ubicació: oliana
|
Publicat: Dv Feb 19, 2010 7:27 pm Assumpte: |
|
|
Aixo,aixo a veure si tornes a la normalitat que aqui fa falta algu que vaigui donant corda, estava molt parat tot aixo.
Salutacions. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

Registrat: 13 Abr 2007 Missatges: 437 Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelona) Zona 10A.
|
Publicat: Dl Mai 24, 2010 12:54 am Assumpte: |
|
|
| v.ben.v escrigué: | Aixo,aixo a veure si tornes a la normalitat que aqui fa falta algu que vaigui donant corda, estava molt parat tot aixo.
Salutacions. |
Un ja ho intenta, V.ben.v.! Però algú m'hauria de donar corda a mi per a poder tirar... aaaagh!! Jajajaja!
Si jo no tinc una terrassa amb bonsais... tinc el mato grosso en petit! Tinc unes vares que arriben als veïns dels costats de lo deixat que els tinc! Em fa vergonya veure'ls, però la feina i la crisi, no em deixen un moment de repòs, i tot es resenteix!
Però jo segueixo en peu de guerra, us ho prometo!
|
| Tornar a dalt |
|
 |
v.ben.v Branquilló
Registrat: 02 Ago 2008 Missatges: 122 Ubicació: oliana
|
Publicat: Dl Mai 24, 2010 9:57 am Assumpte: |
|
|
Si t'entenc perfectament, lo primer es lo primer, entenc que ni tu ni jo, ni molts dels que comenten en aquests foros tenim els bonsais com a mitja per guanyar-nos les garrofes.
Salut companys. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

|
Publicat: Dj Mai 27, 2010 5:08 pm Assumpte: |
|
|
No... ja no és per que em guanyi les garrofes amb els meus arbres, sinó perquè ha arribat un moment que se m'ha acumulat tanta feina que ja em fa pal posar-me i tot!
Però algun dia em posaré a fer tot el que tinc pendent i tornarem a estar al dia!
De totes formes, sempre us agraeixo qualsevol intervenció que en feu, ja que cada missatge al fòrum és un valor afegit per a tothom, i més per ser un dels pocs -per no dir l'únic- que és integre en català!
|
| Tornar a dalt |
|
 |
AMADE Branquilló
Registrat: 09 Mar 2008 Missatges: 198 Ubicació: Manresa zona 9b
|
Publicat: Dg Mai 30, 2010 5:00 pm Assumpte: |
|
|
semble que el temps es el que ens falta a tots els que treballem, i uns per unes coses i daltres per altres queda la casa sense escombrar
esperem que torni la normalitat
que aixo esta molt parat ultimament
salut _________________
  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

|
Publicat: Dl Mai 31, 2010 10:33 am Assumpte: |
|
|
Amade, és que aquest any, tot va amb una mica de retard... jejeje! Ara tot just estem tornant a obrir el fòrum!
Vinga, companys! Que segur tenim molta cosa a dir-nos i a ensenyar!
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|