| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Ireneu Webmestre

Registrat: 13 Abr 2007 Missatges: 437 Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelona) Zona 10A.
|
Publicat: Dg Gen 24, 2010 5:03 pm Assumpte: XII Curs d'iniciació al Bonsai a l'Hospitalet de Llobregat. |
|
|
XII Curs d'iniciació al Bonsai a l'Hospitalet de Llobregat.
Dates del curs: 10/2/10 fins el 31/3/10
Els temes del curs seran:
* Sel·lecció de la planta
* Poda de formació
* Pinçat
* Enfilferrat
* Reg
* Substrats
* Podes
* Adobs
* Estils i formes
* Trasplantaments
* Història del bonsai
Altres informacions:
El curs dura 8 setmanes i aquesta edició es farà els dimecres de 18h a 20h.a començar el dia 10/2/10 fins el 31/3/10. Recordeu que el preu a més del curset (60 euros) inclou la planta i la quota de soci per un any.
El curset es farà al nostre local, que està al carrer Josep Tarradellas i Joan, nº 44, al costat de la Tecla Sala de l'Hospitalet de Llobregat. Cada alumne disposarà d'una planta per a la pràctica de les diferents tècniques. (en altres edicions ha estat un juniperus procumbens)
Si necessites alguna altra informació, pots contactar directament amb Pere Vives, que és qui impartirà el curs. El seu número és 630639523. _________________ - Bonsai vol dir, sobretot, amor als arbres. - |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Uri Fulla Tendra
Registrat: 02 Ago 2009 Missatges: 11
|
Publicat: Dv Feb 05, 2010 11:20 pm Assumpte: |
|
|
Hola
Doncs allà ens veurem, m'he decidit a ferlo, avera si ho pasem be.
Salut |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

Registrat: 13 Abr 2007 Missatges: 437 Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelona) Zona 10A.
|
Publicat: Ds Feb 06, 2010 12:23 am Assumpte: |
|
|
Molt bé! Segur que ho passaràs molt bé! HI ha gent molt maca i que en saben un munt.
Jo no podré ser-hi perquè l'horari és incompatible amb la meva feina, però ens veurem a alguna reunió, no pateixis.
Una salutació ben cordial!
-Ireneu- _________________ - Bonsai vol dir, sobretot, amor als arbres. - |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|