| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Albert Fulla Tendra

Registrat: 12 Jun 2008 Missatges: 22 Ubicació: Esplugues de Llobregat
|
Publicat: Dg Jun 15, 2008 10:33 pm Assumpte: |
|
|
Hola a tots,
Em podrieu recomanar alguna tenda on hi hagin bonsais en bon estat a Barcelona
Perquè fa temps que en vull un i també l'Ireneu m'ha recomenat que m'en compres un altre aixi que decidit.
Quin bonsai em recomaneu?
Es que jo no i entenc gaire amb les especies i això , i com veig que la majoria i enteneu bastant em podrieu donar una empenteta.
Salutacions |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
van Fulla Tendra
Registrat: 01 Mai 2008 Missatges: 48 Ubicació: Barcelona
|
Publicat: Dt Jun 17, 2008 11:33 pm Assumpte: |
|
|
Casualment aquests dies la botiga "tokonoma" està de liquidació per tancament. Jo hi he anat un parell de cops aquest mes i les coses van que volen però potser trobes alguns exemplars de bonsai al interior... carrer Doctor Rizal 18, a prop de Passeig de Gràcia amb Diagonal (Barcelona).
Des de la meva ignorància desconec més botigues, la veritat.
Per cert, m'he animat a donar forma a un petit romaní a base de copiar vilment la foto d'un exemplar a internet. A veure si m'aplico i penjo unes fotos de com està. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

Registrat: 13 Abr 2007 Missatges: 437 Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelona) Zona 10A.
|
Publicat: Dc Jun 18, 2008 8:14 pm Assumpte: |
|
|
Efectivament, Tokonoma està fent liquidació i ja queden les escorrialles, però a lo millor encara trobeu alguna coseta.
De totes formes, si el que busqueu són bonsais petitons, el que podeu fer és fer una visita a qualsevol floristeria, o supermercat, ja que sempre en podeu trobar oportunitats que per pocs calés us serveixin per a aprendre.
A l'Ikea en trobes tot sovint, al Carrefour, Alcampo i Leroy Merlin, també. No són gran cosa, però escolta... per 6 euros pots tenir un ficus o un om amb certa gràcia que us servirà d'iniciació.
-Ireneu- _________________ - Bonsai vol dir, sobretot, amor als arbres. - |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|