| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Victor Fulla Tendra
Registrat: 03 Abr 2009 Missatges: 38 Ubicació: Barcelona
|
Publicat: Dv Abr 03, 2009 7:09 pm Assumpte: "Bonsais" al Lidl |
|
|
Hola,
Primer de tot, aprofito per saludar a tothom -als 43 registrats abans que jo i Pepe Rosca que en fa 45- i felicitar a l'Ireneu per aquesta iniciativa tant interessant.
En quan a l'assumpte del post: dilluns 6 d'abril als Lidl, "bonsais" a 3,99€ (no se si a tots els Lidl però als que he mirat que em cauen a prop sí). Diuen:
Bonsai en bolsita
Altura: 25 cm.
Riego abundante.
Mucha luz.
Interior.
Precio unidad.
3,99*
*Existencias limitadas. Precios con IVA. incluido.
No sé si quan diuen en bolsita és que no porten ni test. Tampoc sé si quan diuen interior és perquè son espècies tropicals o perquè estan dins de la botiga i no pas a l'entrada. Ho aniré a comprobar.  _________________ Victor |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
AMADE Branquilló
Registrat: 09 Mar 2008 Missatges: 198 Ubicació: Manresa zona 9b
|
Publicat: Dv Abr 03, 2009 8:14 pm Assumpte: |
|
|
venvingut siguis en aquest forum
aquets abrets solen ser com els que venen a casi totes les grans superficies, la ventaja que te comprarlos en aquesta epoca es........que ja es poden trasplantar, o be cambiarlos a torretes mes grans, ja que estan en un substrat totalment esgotat _________________
  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ireneu Webmestre

Registrat: 13 Abr 2007 Missatges: 437 Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelona) Zona 10A.
|
Publicat: Ds Abr 04, 2009 10:34 pm Assumpte: |
|
|
Gràcies Victor, però si només participo jo, em penso que poca cosa fariem en aquest fòrum!
Joer... "Bonsai en bolsita"... a veure si els trinxen i fan te amb ells! jajajaja! Per 4 euros, evidentment, no trobaràs una obra mestra, però alguna coseta per a fer pràctiques, doncs segur que sí.
Jo crec que pot ser interessant almenys fer-los una ullada. Mai no se sap quina meravella es pot trobar! jijijiji!
-Ireneu- _________________ - Bonsai vol dir, sobretot, amor als arbres. - |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
AMADE Branquilló
Registrat: 09 Mar 2008 Missatges: 198 Ubicació: Manresa zona 9b
|
Publicat: Dg Abr 05, 2009 9:58 pm Assumpte: |
|
|
aquets deuen ser com el que posen a ikea, jo he compret algun i encara em duren,
aixo si......om xines, perque el demes son caput, pero com diu Ireneu per fer animalades son bons _________________
  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
v.ben.v Branquilló
Registrat: 02 Ago 2008 Missatges: 122 Ubicació: oliana
|
Publicat: Dc Abr 08, 2009 11:01 pm Assumpte: |
|
|
Hola m'ha fet gracia aquest tema, jo tambe tinc un om xines del Lidl ja te 15 anys amb jo i es com de la familia, no es res de l'altre mon pero ja li tinc un carinyo especial.
Fins ara...
Ho sento , no se que pase que surt tan gran. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|