Índex del Fòrum de Bonsai Obert Bonsai Obert
El Bonsai en català a l'abast de tothom

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

"Bonsais" al Lidl

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Bonsai Obert -> Mercadal
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Victor
Fulla Tendra

Registrat: 03 Abr 2009
Missatges: 38
Ubicació: Barcelona

MissatgePublicat: Dv Abr 03, 2009 7:09 pm    Assumpte: "Bonsais" al Lidl Respondre citant

Hola,

Primer de tot, aprofito per saludar a tothom -als 43 registrats abans que jo i Pepe Rosca que en fa 45- i felicitar a l'Ireneu per aquesta iniciativa tant interessant.

En quan a l'assumpte del post: dilluns 6 d'abril als Lidl, "bonsais" a 3,99€ (no se si a tots els Lidl però als que he mirat que em cauen a prop sí). Diuen:

Bonsai en bolsita

Altura: 25 cm.
Riego abundante.
Mucha luz.
Interior.
Precio unidad.
3,99*
*Existencias limitadas. Precios con IVA. incluido.

No sé si quan diuen en bolsita és que no porten ni test. Tampoc sé si quan diuen interior és perquè son espècies tropicals o perquè estan dins de la botiga i no pas a l'entrada. Ho aniré a comprobar. Very Happy
AMADE
Branquilló

Registrat: 09 Mar 2008
Missatges: 198
Ubicació: Manresa zona 9b

MissatgePublicat: Dv Abr 03, 2009 8:14 pm    Assumpte: Respondre citant

venvingut siguis en aquest forum
aquets abrets solen ser com els que venen a casi totes les grans superficies, la ventaja que te comprarlos en aquesta epoca es........que ja es poden trasplantar, o be cambiarlos a torretes mes grans, ja que estan en un substrat totalment esgotat
Webmestre

Registrat: 13 Abr 2007
Missatges: 437
Ubicació: L'Hospitalet de Llob. (Barcelona) Zona 10A.

MissatgePublicat: Ds Abr 04, 2009 10:34 pm    Assumpte: Respondre citant

Gràcies Victor, però si només participo jo, em penso que poca cosa fariem en aquest fòrum! Wink

Joer... "Bonsai en bolsita"... a veure si els trinxen i fan te amb ells! jajajaja! Laughing Per 4 euros, evidentment, no trobaràs una obra mestra, però alguna coseta per a fer pràctiques, doncs segur que sí.

Jo crec que pot ser interessant almenys fer-los una ullada. Mai no se sap quina meravella es pot trobar! jijijiji! Smile

-Ireneu-
AMADE
Branquilló

Registrat: 09 Mar 2008
Missatges: 198
Ubicació: Manresa zona 9b

MissatgePublicat: Dg Abr 05, 2009 9:58 pm    Assumpte: Respondre citant

aquets deuen ser com el que posen a ikea, jo he compret algun i encara em duren,
aixo si......om xines, perque el demes son caput, pero com diu Ireneu per fer animalades son bons
Branquilló

Registrat: 02 Ago 2008
Missatges: 122
Ubicació: oliana

MissatgePublicat: Dc Abr 08, 2009 11:01 pm    Assumpte: Respondre citant

Hola m'ha fet gracia aquest tema, jo tambe tinc un om xines del Lidl ja te 15 anys amb jo i es com de la familia, no es res de l'altre mon pero ja li tinc un carinyo especial.
Fins ara...

Ho sento , no se que pase que surt tan gran.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Bonsai Obert -> Mercadal Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum